fredag 22 april 2011

Stiltje

Har varit lite stiltje här senaste tiden känner jag. Skrivlusten dog ett tag där men kanske är återfunnen :)

Sen sist har det mesta flutit på som vanligt ungefär. Jobbat, tränat och allt sånt där som man gör. Ledigheten i all ära så har jag tagit det mest lugnt idag förutom ett härligt pass på gymmet. På det stället går det i en stadig fin kurva uppåt så ska inte klaga på den fronten direkt.

Råkade komma in på lite filmer om Titanic på YouTube i veckan och blev helt plötsligt sugen att se filmen igen. Det var säkert 10 år sen jag såg den sist så det var inte speciellt mkt man kom ihåg förutom några av de mer klassiska scenerna. Handlingen ska jag inte behöva säga någonting om för kan man inte den är man totalt blåst eller så har man levt under en sten hela sitt liv. Hur som helst så var den riktigt bra trots träsmaken man får i röva av filmer med den speltiden. 8/10 blir det i betyg iaf och det lär dröja några år igen innan jag ser den.

THE Classic Scene - finns det en mer vältjänd filmscen än denna?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar